R & C
DATUM: 2014-04-02 | TID: 18:03:23 | KATEGORI: Djur

Älsklingar, ni är så fina. Idag åkte jag hem efter två timmar i skolan, hade ont i halsen och huvudet. Sen sov jag till klockan 12 och tog sedan ut hundarna en sväng i skogen. Igår spelade jag utebandy (alltså innebandy ute, lol) med några tjejer i laget! Vi ska göra det igen nästa tisdag, roligt va? Kollar nu på Dr. Phil så ska fortsätta med det. Men ses gosisar.

SKRIVET AV Anonym

Oj vilka fina bilder!

DATUM: 2014-04-03 | TID: 14:05:59
SKRIVET AV Julia

Vad använder du dig av för kamera utrustning?
Läste i din ''beskrivning'' att du har en Nikon D3100. Jag har också en sådan men mina bilder blir inte alls lika bra..
Tack för en grym blogg! ♥
Svara gärna i ett inlägg

DATUM: 2014-04-08 | TID: 19:03:10



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?