Jag.
DATUM: 2014-05-13 | TID: 22:46:00 | KATEGORI:

Jag är en person som vill att alla ska må bra, skratta och tycka om mig - det vill väl de flesta liksom. Jag vill att det mesta ska ske på mitt sätt, så som jag tänkt ut det i hjärnan. Jag tänker jätteofta på framtiden, inte tio år framåt men några månader, och har nästan alltid för höga krav. Det slutar ofta med att jag blir ledsen för att det inte blir som jag tänkt mig. Jag vill ha en jättebra sommar men vet att den inte alls kommer bli lika bra som jag tänker, men jag tänker så ändå? 
 
Det är mycket som har förändrats sen sommaren 2013, och än idag förändras saker. Jag har tappat kontakten med så många människor, det är nästan sorgligt. Jag har inte varit kär på hela det här året, och förra året var jag som en dreggelmaskin över varenda kille, och tro det eller ej - det fanns faktiskt några få som var intresserade och ja, inte mer om det nu haha kan inte skriva ut mitt kärleksliv här men ja. Jag var jätteduktig på att fota och gjorde det ofta, men nu gör jag det aldrig längre. Jag åker alltid hem själv, myser med mina hundar, pluggar och sover och äter, sen händer inget mer den dagen. Jag vill ha en förändring, jag vill göra saker, ut i världen vill jag och upptäcka nya människor och platser. Men det är bara samma, gamla TRÅKIGA jag. Jag har ca 4 vänner jag umgås med, och detdär gjorde jätteont att skriva. Har inte tänkt på det förns nu, att det är så några. De är bäst i världen men jag vill lära känna flera.
 
Jag hoppas att i sommar ska jag verkligen ta tag i detta och ta kontakt med personer jag kände jättebra förut. Eller nya personer, det finns ju massa personer jag hade vilja lära känna men det är pinsamt att träffa någon man knappt har chattat med i verkligheten och kunna prata utan att typ skita på sig. Jag var ändå MYCKET blygare förut, alltså jag förlorade en kille jag gillade pga blyghet, och det känns verkligen enklare men fortfarande svårt.
 
Jag vill mest bara ha roligt. Det är så himla mycket viktigare för mig än något annat. Jag älskar att skratta så det värker i magen, och jag älskar att mysa med vänner och jag älskar att träna och umgås med mitt lag. Jag vill komma ut ifrån Gävle, åka bort några dagar, veckor, månad(er)? För justnu är allting så annorlunda och jag känner hur jag blir en annan person. Jag vet inte om det är en dålig sak eller om det faktiskt är bra. Förra sommaren var rätt dålig, iallafall slutet. Hur jag mådde då, så vill jag aldrig må igen. Så det är något bra, med att jag förändras. De där dåliga sidorna kanske förändras. Kanske kommer jag komma tillbaka efter sommarlovet och vara en helt annan person? Kanske jag blir skitsnygg över lovet och får varenda kille i länet, eller så blir jag ännu fulare och blir punkare som börjar dricka och stjäla godis från Citykiosken. Skämtosido, men ni fattar vad jag menar. Som ni märker, så himla mycket kretsar kring sommaren. Men jag har bestämt mig, jag ska bli en annan person. En bättre, som har roligare, med fler vänner och brunare hy. Nu ska jag FAN leva upp till det också!
 
 

SKRIVET AV Anonym

Hej Irma när du skriver att du bara har fyra vänner osv undrar jag varför för förr när jag sa hej till dej bitchblicka du mej bara :(

Svar: Fast då var det antagligen inte jag :) kan svära på gud att jag säger hej till alla som säger hej till mig. Och jag bitchblickar inte heller.
Irma Sjörling

DATUM: 2014-05-19 | TID: 14:03:09



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?